۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

کولر گازی ایستاده ال جی lg

راهنمای خرید کولر گازی ایستاده ال جی lg

  1. کولر اسپلیت های  ایستاده ال جی قابل استفاده در هتل ها ، بانک ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، دفاتر اداری و ….. می باشند.
  2. کولر اسپلیت اینورتر PV286STQ با قابلیت  سرمایش سریع و توانایی صرفه جویی در مصرف برق تا ۷۰ % دارای رده انرژی +A می باشد .
  3. از دیگر ویژگی های این مدل می توان  به پرتاب ۴ جهته باد و وجود سنسور تشخیص حرکت و صفحه نمایش جادویی در آن  اشاره نمود.
  4. کولر اسپلیت ایستاده ال جی مدل LP-H508TC0   دارای رده انرژی B بوده و گاز مبرد مورد استفاده در آن از نوع R22 می باشد.
  5. .از دیگر ویژگی های مدل LP-H508TC0 می توان به قدرت پرتاب فوق العاده زیاد۲۰ متری باد در ۴ جهت در  این مدل که موجب خنک کردن هوا به سرعت گردیده و این مدل را جهت استفاده در مناطق حاره ای و گرمسیری مناسب گردانیده است، اشاره نمود.
  6. کولر گازی اینورتر  AP-W48GTA0 با قابلیت سرمایش و گرمایش و توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۶۰ % و پرتاب باد در ۴ جهت عرضه گردیده است.
  7. تمامی مدل های کولرهای گازی ایستاده ال جی مجهز به ریموت کنترل می باشند.
  8. قیمت کلیه کولرهای گازی ایستاده ال جی lg  ارائه شده در دماتجهیز به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است . بطوریکه این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز می باشد.(مراجعه کنید به بخش تضمین بهترین قیمت های سایت دماتجهیز)
  9. هریک از انواع مدل های کولرهای گازی ایستاده ال جی lg  ارائه شده در این سایت که در سمت چپ جدول مشخصات فنی آنها قیمت درج شده باشد ، آن قیمت شامل تضمین بهترین قیمت بوده و اگر بجای قیمت علامت “—” درج گردیده باشد به این معنی است که آن مدل از محصول در انبار دماتجهیز موجود نیست.
  10. همچنین گاز مبرد مورد استفاده در اسپلیت ایستاده مدل PV2863TQ از نوع R410A می باشد.
  11. جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (بی تی یو) در نظر بگیرید.
  12. نصب و گارانتی انواع  کولر گازی ایستاده ال جی lg فقط  توسط شركت گلديران همراه با ۵ متر لوله رايگان است .
  13. کولر گازی اسپلیت ايستاده ال جي داراي ۵ سال ضمانت تعويض كمپرسور و ۲ سال گارانتي قطعات فني فقط توسط كارت ضمانت گلدايران مي باشد .
  14. قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپلیت های فوق به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن (Ø) برق مورد نیاز آن و همچنین آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.
  15. کلیه اسپلیت های ایستاده نیز مانند کولر های اسپلیت دیواری دارای پنل بیرونی با کمپرسور و فن مربوطه می باشند که لازم است قبل از نهایی کردن انتخاب اسپلیت ایستاده مورد نیاز , ابعاد پنل بیرونی آنرا جهت بررسی امکان نصب در بیرون از ساختمان با کارشناسان فروش دماتجهیز بررسی فرمائید.
  16. قطعات انواع کولر گازی و کولر اسپليت ال جي کره ای بوده و ممکن است مونتاژ آن در کشور های مختلف انجام پذیرد.
  17. قبل از نهایی کردن انتخاب اسپلیت مورد نیاز , ابعاد پنل بیرونی آنرا جهت امکان نصب آن در بیرون از ساختمان خود با کارشناسان فروش دماتجهیز بررسی فرمائید.
کاربر گرامی: در صورت خرید انواع کولر گازی ایستاده ال جی lg از شرکت دماتجهیز ازمزایای زیر برخوردار خواهید گردید :
  1. تحویل کالای آکبند و سالم در اسرع وقت
  2. در صورت انجام خرید اینترنتی محصول فوق از سایت مرجع دماتجهیز ، از امکان حمل رایگان در تهران برخوردار خواهید گردید . (دماتجهیز از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نموده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد.)
  3. برخورداری از گارانتی  شرکت گلدیران و پشتیبانی فنی دماتجهیز تا ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا ( تعویض در صورت امکان )

نکات پس از خرید کولر گازی ایستاده ال جی lg
  1. پس از خرید ، جهت استفاده از خدمات نصب رایگان و گارانتی دستگاه با شماره تلفن های خدمات مجاز درج شده  بر روی کارتن دستگاه تماس حاصل فرمائید.( لطفاً،  قبل از حضور نماینده خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید(
  2. همچنین به منظور کاهش موثر مصرف برق در انواع کولر گازی ایستاده ال جی lg ، دمای پنل داخلی را توسط ریموت کنترل روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم نمائید.
  3. با نصب پوشش نامریی آنتی رفلکس و آنتی UV بر روی شیشه های آپارتمان از مصرف بی رویه انرژی به دلیل بار اضافی تشعشع گرمایی در تابستان و تشعشع سرمایی در زمستان جلوگیری نمایید .
  4. حداکثر طول لوله های رابط (مسی) بین پنل داخلی اسپلیت تا کندانسور بیرونی براساس ظرفیت بین ۱۰ تا ۲۵ متر می باشد.
    اجاره کولر ایستاده ۰۹۱۲۲۲۱۱۰۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر